· 

Golden Linings

GOLDEN LININGS: de ruimte tussen het donker en het licht, het positieve en het negatieve. De ruimte ertussen, waar is alleen maar goed. Het Gouden licht schijnt door alles en elk wezen. Het is overal. Als je het slachtoffer bent van narcisme, heb je veel tijd in het donker doorgebracht. Nu is het tijd dat onze ziel terug in het licht stapt, zodat ze kan genezen en leren dat de donkere ruimte ons niet meer bang maakt. Licht is het enige dat de duisternis kan overstemmen. Deze kaarten zijn voor jou. Om je aan te moedigen zonder oordeel. Ik hoop je weer te ontmoeten in het licht, dat is wat ik voor je wens.

Binnenkort start ik met het posten van mijn bewustwordingskaarten. Ik ben geen professionele coach of iets in die geest. Ik wil alleen graag mijn eigen genezingsproces delen. Wie weet brengt het jou ook wat dichter bij wie jij bent.