· 

Lenny Hook

Welkom op mijn zoektocht naar de Spirituele Wereld. 

Who the F**ck is Lenny Hook.  Zo werd ik een paar jaar geleden wakker. Want ik hoorde deze naam letterlijk. Ik was al een tijdje op zoektocht naar wat is dan toch die spirituele wereld enhoecommuniceren ze dan? Dat was vooral mijn vraag. Hoe werkt het dan? En als jullie bestaan kunnen jullie het mij dan uitleggen? Altijd als ik twijfel over of er een spirituele wereld is of nietdanmoet ik denken aan dit staaltje van bewijs. En om duidelijk te zijn ik twijfel nog steeds. Telkens weer. Want Mediumschap is zoiets als geloven in elektriciteit; je ziet het niet maar het is er wel anders gaan je lampen of tv niet aan. Of als radiogolven, je ziet ze niet maar hoort wel de muziek. Of als de wind. Je voelt het wel maar je ziet het niet. Of als het blind proeven van een Citroën.Je ziet het niet maar proeft het wel. Maar ik dwaal af merk ik. 

Terug naar Lenny Hook. Ik ga meteen googlen want wie wordt er nu in hemelsnaam wakker met deze naam in zijn hoofd. Ik bedoel maar hè….en ik vind als eerste Lenny Hook is een versterker! Ik vertaal dit dus zo voor mezelf: Een versterker is dus een apparaat die je zet tussen de zender en ontvanger. Tijdens een consult ben ik de radio DJ (de versterker) en er wordt afgestemd op de geliefde in Spirit World. Ik ontvang en vertaal dit naar de geliefde hier op het aardse. Ik ben dus de versterker voor die mensen hier en de mensen daar die elkaar -nog- niet kunnen horen. De spirituele wereld gebruikt mij als de versterker en ik mag leren goed af te stemmen. Net zoiets als bij die oude radio’s waar je de antenne goed moest zetten en aan de knop voorzichtig moest draaien om je juiste radiostation te kunnen horen). Het grappige is dat ik lees dat Lenny Hook versterkers er ook speciaal zijn voor Engelse kanalen ofzoiets en laat ik nu ook heel vaak Engelse woorden doorkrijgen. Woorden die ik vaak niet kenen als ik ze dan Google (lang leve Google haha) dan blijken ze precies to the point te zijn. Nou dankjewel Spirit World ik snap nu hoe jullie communiceren. 

Naja om een lang verhaal kort te maken Lenny Hook is mijn anker in het geloof dat er meer is dan we kunnen zien en horen in deze wereld.  En vraag me niet hoe of wat want dan ga ik weer twijfelen en denk dat ik het allemaal uit een gigantische onzichtbare bibliotheek haal.  Of ik denk dat ik gedachten kan lezen. En wie weet misschien is het een combinatie van dit alles samen.Ik weet wel dat ik in een verbazingwekkende liefdevolle verrassende wereld ben gestapt. Zoveel wijsheid en liefde leer ik hier voor mijzelf en dat ik het mag delen naar anderen die hen nog niet horen of zien. Ik ben nog steeds op een zoektocht en wie weet ontmoet ik jou daar ook of ga je zelf op ontdekkingsreis want je moet het zelf ervaren om te weten of snappen waarover ik überhaupt over praat.