· 

Awakening

Awakening (wakker worden)
Iets heeft je getriggerd. Een gevoel, een gedachte. Iets wat iemand tegen je zei of misschien wel een boek dat je net gelezen hebt. Het heeft je in ieder geval wakker geschud en ineens zie je jouw situatie voor je zoals deze in werkelijkheid is of was want je kunt je ook op volwassen leeftijd pas realiseren dat je al jaren een jeugdtrauma met je meedraagt. Je bent nu aan het ontwaken uit een pijnlijke wellicht traumatische ervaring of situatie. Durf nu door te pakken. Ga hulp zoeken. Ga over je situatie lezen. Artikelen die met jouw situatie/gevoel resoneren. Zorg dat je lief bent voor jezelf en ga op zoek naar wie jij echt bent. Bevrijd jezelf van het trauma. Deze kaart is je 1e stap in een lange reis naar vrijheid van jouw mooie ik.
Lees boeken of quotes op Instagram waarin je jouw situatie gaat herkennen. Stel je open voor de pijnlijke waarheid. Ik wens je veel liefde, troost en warmte op deze zware reis naar healing van je innerlijke ziel.
Voor mij persoonlijk was het boek en werkboek ‘het verdwenen zelf’ van Iris Koops mijn eerste openbaring en gevoel van thuiskomen in herkenning mbt narcisme een verademing. Ik was niet gek. Alleen maar herkenning van wat ik dus echt al die jaren voelde en ervaarde.

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0